Sorunu Gönder

5 yıldır Zestat 15 mg kullaniyorum şuan 15 gunde bir tablet aliyorum bazende yarim tablet aliyorum.Bagimlilik yapmis cunku birakamiyorum birakinca uykumlarim kaciyo midem bulaniyo gozlerim bulanik görüyor olumsuz düşünceler sarıyo beni mutlu olamıyorum herşey gözümde büyüyor zorlasiyor.2 ay sonra düğünüm var hamile kalmamaktan korkuyorum kısır olmaktan korkuyorum lütfen bilgi veririr misiniz.Birakmali miyim yada nasıl bırakacam.Lutfen yardim edin.

Bu soruya bir cevap verin
  • Süheyla :

    08 Ocak 2020

    o ilaçtan mutlaka kurtulmalısınız.. bende yaklaşık 5 sene önce Acıbadem de göğüsümden bir operasyon geçirdim. o esnada bu ilacı alıyordum öncesinde yaklaşık 5 senede almıştım ve hiçbir psikolojik sorunum yokken sadece iştahsızlığım ve kilo alma isteğim için gittiğim bir doktor tarafından verilmişti. Acıbadem de Operasyonu yapan doktorum hemen bırakmamı istedi.
    çok zor bir süreç geçirdim yaklaşık 8 ay kadar her sabah istifra ederek uyandım, ışıklara karşı hassaslaştım, mide bulantısı, ağlama krizleri, halsizlik yaptı. ama dayandım şükür ki bıraktım. zor bir süreç ama bırakabilirsin. bende bıraktığımda düğün sürecindeydim.. 🙂

     Cevapla
  • Bülent Tıraş :

    14 Aralık 2018

    Merhaba,\nPaylaşmış olduğunuz ilacın kısırlık yaptığına dair bir bilgi bulunmamaktadır.Ancak gebelikte kullanılması önerilmeyen bir ilaç olduğu için bırakmanızı öneririz.Çocuk isteminize yönelik olarak ise infertilite ile ilgilenen bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına muayene olarak rahminizin,tüplerinizin ve yumurta rezervinizin değerlendirilmesi uygun olur.\nSaygılarımla,\nProf.Dr.M.Bülent Tıraş

     Cevapla